FOLLOWER

Saturday, May 21, 2016

ANAK DAN SUAMI



Lepas kahwin ni,
Anak jenama polo,
Daddynye jenama polo,
Maknye makan gula2 polo jek huhu.


Betul lah kata orang,
Bila dah jadi mak2 ni,
Keutamaan pada anak dn suami,
Tu da happy sangat dah.


Semalam macam biasa suami ajak gi jusco@mydin,
Biase la, weekend kami suka jalan2,
‎Dn saya memilih parkson sbb nak cari baju anak.


Dari 6.30petang sampai 8.30malam saya dalam parkson, semata nak cari baju anak,
Bising gila suami haha.


Kesudahnya,
Dia membontoti saya kemana saja saya pergi secara dekat sampai saya rimas haha. Sengaja dia follow dekat gile tiap kali saya sentuh baju yg mahal, siap buat2 terlanggar. Kurang asam betul. Hahaa



Lady faizal,
FatinFashiekin








No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...